niedziela, 3 lipca 2011

Co na początek?

Buszując w netcie znalazłem stronę Trobot.pl i od tego zaczęło się wszystko. Zaciekawiły mnie opisy robotów zbudowanych na bazie platformy Arduino. W pierwszych opisach wyglądało na coś prostego. System dla ludzi zaczynających przygodę z elektroniką oraz dla zaawansowanych w tematyce. Zaciekawiła mnie różnorodność czujników i możliwości, od zwykłych wykrywaczy przeszkód na podczerwień po żyroskopy i moduły GPS, nie wspominając o wyświetlaczach dotykowych LCD i wielu innych ciekawych akcesoriach.

Im więcej czytam o tej platformie tym ciekawsze rzeczy odkrywam. Aż dziw bierze, że wymyślili to włosi a tak mi podpadli w życiu... Czas pokaże do czego te ich wynalazki się w życiu przydadzą.

W trakcie zapoznawania się z tą "prostą technologią" pojawiają się coraz to nowe rzeczy... Dla mnie to co najmniej jak lot na Marsa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz